19. 3. 2022

Za úspěšným dokončením projektu Viladomy Vestec se krývá už nejen „lidská“ práce.

Novinka zkvalitňující služby spočívá v tom, že se tento projekt stal první vlaštovkou pro využití automatizace a částečně umělé inteligence.

Jeden software nám hlídal parkovací místa a sklepy, aby nedošlo k duplicitnímu přiřazení (a tedy prodeji) parkovacího stání/sklepa více klientům v průběhu celého projektu. Dokázal také automaticky generovat kompletní klientskou dokumentaci, od rezervačních smluv až po kupní smlouvy.

Jiný program nám řešil kompletní výběr klientských změn, Klient si například vybral určitý vzorek podlahy a software tento požadavek automaticky přiřadil ke konkrétnímu zákazníkovi do tabulky i smluv.
Také o tom informoval nejen prodejce, ale i manažera klientských změn, zástupce stavby a zároveň dodavatele podlah.

 

Štítky

Zpět na blog