Jednotlivé fáze spolupráce

Nastavení spolupráce

Morbi convallis porta felis, eu efficitur arcu eleifend quis. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Osobní setkání

Návštěva nemovitosti představuje jeden ze zásadních kroků, který je nutný pro nastavení spolupráce a strategie prodeje či pronájmu. Nelze na odborné úrovni navrhnout způsob prodeje či pronájmu a cenu, aniž bychom danou nemovitost viděli. Jsme rádi, když nám vaši nemovitost představíte osobně a povíte nám k ní vše, co by mohlo být pro úspěšný prodej/pronájem podstatné. Více

Pro další fázi prodeje obvykle volíme následující postup: nemovitost několikrát navštívíme sami, prozkoumáme blízké okolí a vyhledáme všechny zajímavosti, které mohou potenciální kupující/nájemce zajímat a mohou být nápomocné k prodeji/pronájmu vaší nemovitosti.

Zjištění potřeb

Ne vždy je prodej o tom, prodat co nejrychleji. Proto pečlivě posuzujeme vaše potřeby s ohledem na potenciál dané nemovitosti a aktuální vývoj na realitním trhu nemovitostí. Vždy chceme s ohledem na vaše potřeby to nejlepší, a proto se nebojíme říkat pravdu, abychom následně mohli naplnit všechna vaše očekávání.

Dohoda o zprostředkování

V rámci našeho smluvního vztahu se vám předem zavážeme k tomu, co pro vás v rámci služeb budeme dělat. Jedině tak nám můžete dát zpětnou vazbu a vědět, jestli naše dohody plníme či nikoli. Nic netajíme, máme rádi otevřené vztahy a dopředu nastavená očekávání. Dohoda o zprostředkování představuje zákonnou povinnost v případě realitního zprostředkování. Více

Přesvědčte se o tom, jak jsou spokojeni s našimi službami klienti, kteří je již využili před vámi. S jejich souhlasem vám na ně poskytneme kontakt a můžete se s nimi spojit osobně.

Reference


Příprava nemovitosti

Morbi convallis porta felis, eu efficitur arcu eleifend quis. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Zaměření nemovitosti

Zaměření nemovitosti pomůže k získání podkladů pro zpracování marketingového dispozičního plánku, a tím k vyšší kvalitě prezentace nemovitosti a efektivitě samotného prodeje. Více

Zaměření nemovitosti nenahrazuje zpracování technické dokumentace. Samotné zaměření přinese dvě přidané hodnoty, a to jak pro prodávající, tak pro kupující. První je v podobě získání podkladů pro zpracování marketingového dispozičního plánku a druhá představuje opatření důležitých informací pro kupující. V jejich rozhodování hraje důležitou roli, pokud například ví, jak velká a hluboká šatní skříň se jim vejde na chodbu či do ložnice. V neposlední řadě se tyto informace můžou hodit pro případnou změnu dispozice. Vaše stávající dispozice zájemcům nemusí vyhovovat. Ovšem jestli budou znát rozměry, práce s daným prostorem pak pro ně bude jednodušší.

Malování

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec ut ullamcorper augue, id dapibus massa. Aliquam venenatis pulvinar sollicitudin. Více

Nam ullamcorper posuere magna, quis condimentum leo auctor eget. Nam vitae nibh id metus mollis mollis et quis mauris. Nullam ut ex ut libero varius blandit vel eget nibh. Sed cursus augue quis nunc vehicula, non hendrerit erat commodo. Praesent risus lacus, fermentum eu euismod non, ornare et libero. Aenean ornare venenatis felis, a hendrerit odio cursus id.

Úklid

Potenciální zájemci vždy ocení, když je čistá podlaha, umytá okna, voňavá koupelna, zářivě čisté kuchyňské spotřebiče či zrcadla.

Home staging

Cílem home stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem a aby se prodala nebo našla nájemníky v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu. Více

před home stagingem

po home stagingu

Při prodeji nemovitosti není důležitý váš vkus, ale představy kupujícího. Je těžké se trefit do estetického cítění všech. Pomocí principů home stagingu uděláme z vašeho domova produkt na prodej, který osloví co nejširší okruh zájemců. Home staging není bytový design. Design interiéru, zařízení a doplňky, jaké má majitel rád a k nimž má citový vztah, vdechnou prostoru osobní charakter a styl. Zatímco home staging klade důraz na jeho „odosobnění“ pro lepší představivost druhých.

Home staging má úspěch, protože pracuje s pozitivními emocemi a kupujícímu či nájemníkovi dává možnost vidět nemovitost s jejími přednostmi bez rušivých dojmů. Provedení home stagingu je vždy levnější, než snížení ceny nemovitosti nebo její vleklý prodej či pronájem.

Více o Home stagingu

Nafocení nemovitosti

Potenciální kupující / nájemník si raději vybere tu nemovitost, která se svým vzhledem pozitivně odlišuje od ostatních inzerátů. Pro vytvoření hezké profesionální fotografie využíváme služeb profesionálů a špičkové techniky.

Virtuální prohlídka

Díky virtuální prohlídce si zájemce projde nemovitost do posledního detailu a pokud má 3D brýle, ocitne se ve virtuální realitě dané nemovitosti. Více

Ne každý má schopnost si dispozici bytu představit z fotek, a dostatečně se tak v nemovitosti zorientovat. Virtuální prohlídka nemovitosti znamená reálné prostorové zobrazení vaší nemovitosti v digitální formě. Vytváří se za pomoci speciální kamery, která nasnímá panoramatické záběry a za pomoci speciálního softwaru je následně upraví do trojrozměrné podoby virtuální prohlídky.

Plánek nemovitosti

Díky profesionálně zpracovanému dispozičnímu plánku kupující/nájemce již v prvopočátku zjistí, zda daná dispozice vyhovuje jeho potřebám.


Pronájem nemovitosti

Morbi convallis porta felis, eu efficitur arcu eleifend quis. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Inzerce

Realitních portálů existují desítky, ale účinné jsou jen některé z nich. Proto inzerujeme na nejnavštěvovanějších realitních serverech, jako například Sreality, a na těch, kde dává inzerce smysl. Využíváme placené možnosti zvýraznění nabídky nemovitosti, aby se vaše nemovitost po několika dnech nepropadla v záplavě dalších inzerátů.

Reporting

Během procesu práce s nemovitostí od nás stále dostáváte pravidelný přehled o všech aktivitách makléře spojených s vaší nemovitosti. Dále získáte statistiky zájmu klientů na realitních serverech, doporučení dalších kroků a zpětnou vazbu od zájemců o nemovitost.


Vyberte si některého z našich makléřů